26 augusti 2010

hej alla människor!
jag har varit jättetråkig med bloggen på jättelänge:S men jag har inte haft tid. nu blir det iaf ett inlägg.
igår var jag i stan hela kvällen, först moppe och sen värnamodagarna :D ganska rolig kväll faktiskt.
kom hem vid typ 11 så jag e helt slut...
idag blir det bara skolan och sen chill med familjen, kanske lite pluggande om jag årkar.

jag kom på att man inte kan få allt här i världen... men för mig räcker det om man har endel som ögengodis!

fast jag e faktiskt ganska besviken... man kan inte lita på någon.

Kommentarer
Postat av: Ismael

Mig kan man lita på. Särskilt om man heter Maja.

Och ögongodis får man nöja sig med. Om de inte skickar brev vill säga :) <3<3<3<3

2010-08-26 @ 17:02:54
URL: http://beatingsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0