27 augusti 2010

Nu kommer lovisa!
vi ska ha myskväll med massage och lite gott o äta! <3
dagen har varit ganska okej! första timmen i skolan hade vi kemi och sen var det matte, biologi, idrott och so. på idrotten så skulle vi dyka efter en docka som låg på 3,5 meters djup! klarade det och är jättenöjd!
efter skolan åkte jag, mamma och pappa till smålandsstenar och kollade på en TVbänk till storarummet, sen bredaryd och en liten glass. På vägen hem pluggade jag på moppeprovet... (ska bara få körkortstillståndet)
sen någon gång i veckan måste jag ringa till kyrkan och säga att jag hoppar av för att det krockar med min träning -.-  .Ska bli skojj att börja dansa igen och träffa alla som jag inte har träffat på JÄTTELÄNGE! <3
jag e knäpp... men jag längtar till vintern och ROMME!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0