28 augusti 2010



lyckad kväll igår! vi hade skojj som ni kanske ser. mycket pratande... :D dock inte bakis som kissie men jag överlever med marginaler! tror tom. att vi hade roligare än henne <3
idag på morginen skulle jag sova ut efter första skolveckan. lyckat... vaknar vid 08,30. efter frukosten gick jag och skull klippa gräset hos mormor och morfar. det gick bra tills jag gick till dom, då började det regna-.-  så det blev inget med det :S
men jag åt middag hos dom och vi hade det mysigt. idag e det en slappdag. bara ett linne, mammas myspyströjja, mysbyxer och bulle (Y) tror det blir till att träffa folk ikväll, e jättesugen! ses


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha,myskväll verkligen! ;)<33

2010-08-30 @ 20:48:03
URL: http://lovisaahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0