29 augusti 2010

hääääääääj bloggen

idag kunde jag faktiskt sova ut lite... iallafall till 09,30 sen åt jag frukost och pluggade till matteläxan som ska vara inne imon:S sen var jag extremt duktig.
 jag sprang byarundan. nu sitter jag nyduschad och ska plugga till moppen.
har några gånger till jag ska göra på datan innan jag e färdig.


DAGENS DISS går till dom som jobbar med körkortstillståndslappar. jag skickade in mitt för 3 veckor sen och jag har fortfarande inte fått tillbaka det.

men för att ni inte ska tro att jag e en tjurmupp så tänkte jag visa er en bild från igår, när jag och signe var lite tokiga...(vi e dock alltid tokiga, men igår sprang vi ut i bara underkläder, jag iaf, och hoppade i vattenpölar) GR8!
det blir nog daens hiss också

DAGENS HISS hoppa i vattenpölar i ösregn i bara troser o bh!

Kommentarer
Postat av: Ismael

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO POWER <3

2010-08-30 @ 18:55:44
URL: http://beatingsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0