6 augusti 2010

hej bloggen!
idag har det inte blivit så mycket gjort...
jag lagade middag, lasange. till allas stora förvåning blev det faktiskt väldigt gott.
jag blonderade håret lite, men blev typ inget-.- tänkte ta bara lite till det som inte har fått så mke sol på sig dom sista veckorna. snart e det skola igen också, längtar inte så mke till själva skolan, men alla som jag inte har träffat på hela sommaren skulle ju vara trevligt att få sse en skymt av. :D

ikväll blir det en sväng till stan, till mamma och pappas kompisar,Micke och Nettan och deras barn.
dags att ta fram den trevliga sidan av MajaCarlsson.
blir säkert jättekul.
men nu ska jag göra mig iordning tills senare.


ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0