7 augusti 2010

hej bloggen!
idag gick jag upp tidigt, det är ju Hångerdan! typ som en stor loppmarknad i den lilla staden Hånger!
gick dit vid 8,30?? wäää vad jobbigt... menmen. kollade runt lite bland alla sakerna och hittade inte så mke, men en röd sak som skulle vara jättefin i vårat storarum.
sen e jag helt kär i ljuslyktor i olika färger och former, så jag köpte en ljusgrön som var som en blomma. jag tog en promenad förbi alla filmer och fick se Titanic som låg där (även om man har sett den 1000 gånger så e det ett måste i filmhyllan där hemm!!!) så den fick häng med hem!!
men nu ska jag göra mig iordning tills vi åker till några kompisar! <3
pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0