8 augusti 2010

hej hopp!
när jag vaknade hade jag lite lust att springa en sväng, men när jag kollade ut genom fönstret så försvann all dendär lusten, så jag tog en varm dusch istället.
sen hade jag och nattis massa skojj, bakade muffins och sov. sen på kvällen var jag med signe och hon berättade om sitt underbara möte men KENT. jag tror att hon dog lite på Jocke:P sen hjälåte hon mig lite med bloggen, och den har fått ett nytt liv med header!
tummen upp för dej snygging!
nu ska jag ta och kolla lite på tv och sen ska jag sova! <3

finns på mobilen mina puddingar! <3

Kommentarer
Postat av: Kärleken väntar

Awwwww tack :'d <3<3<3<3<3

puss ;*

2010-08-14 @ 18:30:43
URL: http://beatingsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0