15 december

HEJ! amanda ericssons böfdej idag! grattis pödding! hoppas att du blev glad för din present som du redan hade-.-

mamma har gjort köttbullar! det är ett tecken på att det snart är jul! och det är det lu faktiskt. bara 9 dagar. :O
såå härligt! idag var det julbord i skolan. jag trodde att det skulle vara gott, men det var ju inte så hemskt speciellt, mer än att det spelades lite julmusik, och att man fick julmust. MUMS!

vi hoppade i vaken också! det var, uscch BRRRrr... men jag gjorde det såklart! och bara för att jag var en viking och simmade länge där så fick jag glögg och pepparkakor, precis som de som hade gjort klassikern ( hoppat i alla 3 åren) den enda gången jag inte hoppade var förra året, för då var jag i thailand:) LÄNTAR TILLBAKA!!!

på fredag är det avslutning på tonår! glöm inte present för 30-50kronor! jag vet vad jag ska köpa, men jag kan inte skrivadet här om det är någon som ser det. men jag tror att den kommer uppskattas:) åå det blir mc donkan på fredag med! jag älskar verkligen det! det är nog den maten jag skulle kunna leva på om jag ville. 

på lördag blir det matilda, men älskade, saknade matilda! vi ska julhandla och shoppa lite:) suuperkul! förra gången vi sågs var när jag var hos henne och lörde moppe, och det var inte snö då!! längesen!!   

jag har även kommit på vad jag ska köpa till lollo i födelsedagspresent! haha toppenglad! :)




Kommentarer
Postat av: mandrich

HAHAA MAJA DIN LILLA GODING

tack så mke och jag blev väldigt nöjd över paketen jag fick av dig även om jag redan hade den

puss pårej<3<3<3

2010-12-15 @ 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0