dag...

hej! nu har jag klätt på mig! äntligen! har verkligen inte orkat det innan. jag vaknade typ vid 9. sen har jag gjort 2 dörkransar av granris. en till mamma och en till Ann-Christin. även lite julpyssel blev det. sen vet jag faktiskt inte vad dagen har tagit vägen riktigt. jag har varit ute och åkt skidor men simon också, men jag bara frös eftersom att det är så otroligt kallt ute! typ -10BRrrrr. jag har faktiskt pluggat lite och slappat en hel del. men snart ska jag till polly och hjälpa henne med håret tills imon när det är lucia. @forsheda 19.00. jag vet att jag kommer gå och lägga mig tidigt eftersom at jag ska vara i forsheda vid klokan 6 imon. ja på morgonen, får typ gå upp vid 4-.- det känner jag inte för just nu. men det blir säkert jättebra får vi hoppas. jag är inte säker på om jag ska vara med bara. har varit så hostig så jag har torrspytt, typ, känns inte så bra om jag ska stå i kyrkan ch hosta brt all låtar... men jag tror att det går, jag ger inte upp i första taget om jag har jobbat typ en termin för detta. hoppas ni kommer och tittar.







lite av grejerna jag gjorde här är kransen till ann-christin


ne nu ska jag till polly! ha det bra alla tjockisar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0