du hade nog rätt iaf

hej! nu är jag hemma från träningen och har duschat. jag har även hunnit med och var ute och gå en liten runda och till och med provat ut ett lucialinne. jag blev så glad att vi hade ett som passade. jag trode att vi inte skulle ha det, så jag målade upp en bild i huvudet om att jag och mamma springer runt i affärer och letar efter lucialinne-.-

idag på dansen så hade vi det chill eftersom att det var sista gången för i år:'( men vi fick olika uppgifter som vi skulle dansa och visa med kroppen. jag fick "en fisk som går i sömnen". bara för att jag är bra på sådant så fick jag ju smeknamnet fisken -.- haha, det kunde jag tänka mig. GOD JUL! morgon är det dans på gympan! überkul!

  jag tyckte att det var ett ganska skojjigt namn som denne mannen hade, i alla fall om men läser det fort. och det roliga var att den hänger i kyrkan. HAHA

såhär mycket gillar vi våra mattanter i skolan. (det e inte jag som har skrivit det)



god natt!

Kommentarer
Postat av: donke boy

goooooooo jukke!

2010-12-14 @ 11:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0