hemma innan 00.00

hej! nu har jag varit hemma en lite stund, jag som trodde vi skulle bli länge idag, vi brukar alltid vara borta till minst 2 om vi åker någon stans. men inte idag. vi skulle vist upp tidigt allihopa. i alla fall ledarna på tonår. så då blev det ingen donkan ikväll. jag blev till och med lurad... jag trodde ju att det skulle bli julbord där, och sen när man kommer dit blir det bara en macka, okej, det är väl okej för de fattiga barnen i afganistan, men inte för mig. men vi var i lagan i alla fall och gjorde pepparkakshus och träffade massa roliga människor som det var ett tag sen man såg. vi kollade lite roliga youtubeklipp!
sen drog vi hem.

nu sitter jag här i min säng och ska sova snart för imorgon ska jag till jönköping och köpa julklappar till mamma och pappa, med simon och lise! god natt vi hörs:)

http://www.youtube.com/watch?v=olhczmTbB4I

HAHA VAD VI SKRATTADE ÅT HENNE! XD



 

Kommentarer
Postat av: k

Söt tröja! läs min blogg :))

2010-12-11 @ 00:58:21
URL: http://klaraberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0