jaja

här har det inte hänt något sen jag gjorde något sist ;)

nu är det ju så att jag inte har någon bra förklaring på varför min blogg är DÖD. men jag hoppas att ni överlevde.

okej, så vad har hänt sen jag skrev sist. massa, massa, massa!!! alldes för mycket egentligen. jag vill inte tänka på det.. men ni får verklign ursäka mig jag måste skriva av mig:)

om vi tar vekan/helgen så har det inte varit helt fult! i måndags var det bara en hel vanlig sketen måndag, inget hände. bla bla bla... typ bara skolan, plugg och sov-.- tisdagen var det däremot full fart, kanske inte i skolan, men på min "fritid" om man nu kan kalla det så. vi var yte på kvällen och körde pulka i den helt fantstiska ÅSABACKEN! ni måste åka dit, det är typ Hångers stålthet, om man inte räknar med studsmattan d.vs. efteråt var det typ världens moment. jag skule dö, för fler detaljer fråga min (irl). men ni vet hur dendärkänslar är när alla bara står still och det inte händer något. onsdagen var det studiedag och jag och bussen in till min fia plutt:) sen på kvällen när pappa kom och hämtade mig så åkte vi av en konstig anledning till stadium. men den konstiga anledningen fattade jag snart och jag fick en förtidig julklapp ett par skidor. torsdagen var inte som en vanlig dag... hade träning och vi övade en sista gång innan föreställningen som är imon. (kom och kolla! biljetterna kostar 20 kronor för barn och skolungdom!!asabilligt!!! kom o titta!!! beställ biljetterna på 0370-377332. det är 2 föreställningar. jag är med på båda så det spelar ingen roll vilken du kommer på. en kl.13.00 och en kl.18.00)fredags var jag, lollo, polly och manda hos julia och kollade på en myysig film, som jag inte somnade till, det tillhör ovanligheterna. 5 timmars sömn, sen var det upp och baka frallor. till cai, köpa strumpor och en underbar kofta!! sen var jag hemma och provade mina nya skidor! asgött!!<3 nu sitter jag nyduschad och äter glass, godis och chips, liver leker!!!
bra en sak :O jag vet inte vad jag ska göra ikväll :'(

Kommentarer
Postat av: hemlig hånger tjej

jag vet inte heller vad jag ska göra ikväll:(

2010-12-04 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0