jönköping

hej alla!
idag har jag varit i jönköping och vi har shoppat, julklappar till mamma och pappa! superkul! det blev faktiskt en hel del. vi var inte ensamma på verken A6 eller IKEA. vi åt på IKEA  jag tog fläsytterfilé, simon samma och lise köttbullar. sen shoppade vi vidare! jag känner mig väldigt duktig för att jag gick inte i en enda affär som var majavänlig.dvs, där jag kan shoppa til mig själv. många roliga stunder var det i alla fall. jag såg t.ex. en ögonlös gumma och jag köpte en värdelös skiva som låtarna var typ 30 sekunder var-.- haha mamma sa att vi inte behövde bränna upp alla pengarna och att det bara räkte med en julklapp var, men det är ju inte så lätt när pengarna brinner i fickan och när man hittar saker hela tiden. nu får dom typ 3 julklappar var och någon tillsammans. vi kom hem välbehållna, fast än att det var galningar som körde på vägen och ambulanser med blåljus sm susade förbi.

lise på IKEA, när vi äter



jag som mysar med en gosig fårskinnspläd. något av det jag önskar mig i julklapp.

lise köptelotter till oss. nitlotter alla 3.

 mina kompisar har kommit så nu ska vi ut och skrämma små pojkar som är på hajk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0