lyckat

hej!
nu har jag kommit hem från julfesten! det började med att det stod 2 vackra och uppklädda karlar vid dören och hälsade oss välkomna med drink och salta pinnar. sen var det middag, julbord! helt underbar mat! tack till kökspersonalen. sen hade vi lite mys och lekar, sen var det julklappsutdelning. jag hade faktiskt tur år och fick den lilla rosa grisen. det betyder att jag få bestämma själv vlken julklapp jag vill ha, sist av alla, så jag verkligen får den jag vill ha. jag tog en godisskål. -MUMS för att jag är så tjock!!! sen efter det hade vi mer mys och sen fördrev vi tiden och nu är jag här. tiden går fort när man har roligt!

imon ska jag in till stan klockan 11, så jag får gå upp hyfsat tidigt ändå. jag ska träffa matilda! vi ska hänga på stan och köpa de sista julklapparna, typ umgås, fika mm.. :) har inte träffat henne på duperlänge! saknar!!

så nu ska jag sova! känner att jag behöver så mycket sömn som möjligt!



bara för at jag lovade amanda! och för att det är natthumor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0