nyårspyssel

hallå!

nu håller jag på att pyssla lite inför nyår. jag gjorde "chokladpynt" till vaniljpannacottan. dock ska inte jag få smaka på den för jag ska inte vara hemma. jag ska till amanda tillsammans med lollo, clara och carro. ska bli supermysigt. så nu peppar jag lite med dunkamusik:) 
mitt problem är bara att jag har inte hittat något som jag ska ha på mig... jag var ändå i jönköping i tisdags med fia och kollade efter massa, men det fanns inget. eller så var jag inte på något shoppinghumör...  sen var jag i stan onsdags och hittade inget där heller... jag hatar när man inte hittar ngt när man väl behöver det. men det är väl så det är. hittade ett linne med paljetter som jag tror att jag kan ha  :) kanske inte det finaste, men jag tror det duger! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0