4 november 2010

Han vill ha ett långt och lyckligt  liv, han vill leva tills han dör.... haha BERT! världens roligtaste kille som inte har något liv, eller??
Idag kom Matilda!! Vi började lite lamt med att laga mat! GOTT
sen var vi ute och gilck lite. snackade om mord och sånt äckel:S SEN kollade vi på bert'! jag vet inte vet det är som är så rooligt med honom, han har ngt speciellt. hmmm...
efter filmtitten så gick vi ut och tog upp beställningar till frallbakandet med lollo. efter tog vi moppen in till stan, först till matilda, där klappade vi hennes lilla rumptuss, och spelade eyetoy! ("ögonleksak" för er som inte kan engelska!)sen brummade vi ner till stan och träffade masa coolingar! FUNNY BUNNY!
klockan 00,12 körde jag hem matilda och vid 00,36 åkte jag hem från vmo på min lilla moppe! jag var livrä'dd att det skulle komma några mördare, eller att det skulle springa upp något på vägen, och bara för att jag trodde det så hände det ju såklart! okej, nej jag blev inte mördad, men det sprang upp 2 rådjur på vägen, och mitt hjärta gjorde en volt :S:S:S:S läskigt!!!!
sen kom jag hem och nu ska jag sova!





Kommentarer
Postat av: matilda

tack för dagen maja!!! :) :)

2010-11-05 @ 16:13:06
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0