caroline emma lundgren.

tjabba!
nu hade jag tänkt att skriva en trudelutt om carro. som jag har lovat. jag har haft lite svårt att komma på vad jag ska ta och skriva, men det får väl vara bra ändå.

caroline caroline , du är så vacker och fin!
du har alltid vackra kläder, även om det är fult väder.
du har grymt vackert hår och desamma om dina lår.
caroline brukar på sin häst sitta och gunga, men hoppas att hon inte använder sin tunga (:O)
vi lärde känna varandra på a6, där vi bjöd varandra på kex.
om detta aldrig hade hänt, kanske vi inte varandra så bra känt.
ne, då vet jag inte om vi hade känt varandra så bra, en underbar dag som idag.
nu har jag mycket mer att skriva, kanske skulle jag ta och göra en skiva?!
men nu ska jag börja tänk på refrengen och kanske gå och sova i sängen :)
I HOPE YOU ENJOY! LIKE A GUMMIPLOJJ ;)

aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0