diggelidugg lugg

tjaaa:)
just nu sitter maja ellen anna carlsson hemma och käkar makaroner och köttbullar.
äntligen är jag och lovisa färdiga med vårat arbete till skolan, och nu är det bara till att börja plugga... muntlig redovisning också det är ju det värsta. men det tror jag att vi fixa galant!
jag har lovat carro att jag skaskriva ett inlägg om henne så jag ska börja hitta på något roligt till det också.

justdeja
jag skrev fel i mitt inlägg igår om att vårat arbete ska vara inne på måndag till so;n men det ska den inte som tur väl var. det ska ju vara inne FREDAG DEN 26 NOVEMBER!
aaaa

Kommentarer
Postat av: amanda

EGD MAJA<3

2010-11-11 @ 16:20:53
Postat av: carrrrrrrrrrrrro

väntar på inlägget om mig korvtjejen!!!<3<3

HAHAHAH

2010-11-11 @ 22:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0