godmorgon, god middag god kväll

 heej!!

nu ligger jag i sängen igen! jag och lollo var ute vidigt idag och sålde frallor. sen gick jag hem och åt frukost, sen gick jag och la mig igen... vilket liv...
nu kanske man ändå skulle ta och ställa sig  duschen och försöka att göra mig iordnind till en normal lördag. jag och signe funderade om vi skulle ha syjunta för att få klart på ett arbete. det tror jag att jag behöver.

. b.t.w .SNÖN HÅLLER PÅ ATT SMÄLT BORT:'(


ska bli superskojj ikväll, clara kommer till staden så jag och lolla ska umgås med den lilla puddingen. har inte träffat henne sen lollo och manda hade fest, och det var jättelängesen!!!haha vad roligt det var... eller?? (:O)

jag ska ut i snön och leka!
joina vetja! <3
 

aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0