Grease Lightning

hej! jag trode att kvällen skulle bli hur sur som helst. men det blev den till min stora förvåning inte. jag var hos fille och spelade x-box men grabbarna. sen gick vi till emanuel och åt glass godis och chips! JA, jag vet att jag e tjock ;) det blev faktiskt riktigt trevligt. sen kom det fler folk. myysigt!
det kanske e mitt ord elr ngt, jaja vet inte.
imon är det fars dag och julmarknad här! jag har köpt kalsonger till pappa som vanligt. sen tror jag att vi ska till mormor och morfar på dagen och käka tårta. I <3 JULMARKNADSMYS! vem gör inte :O
nu ska jag sova klockan är snart halv 3 och jag ska upp om 5 timmar igen.
god natt, sov gott och dröm om mig.

aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0