klasströja

hej!
jag och några till satt och kollade på klasströja idag. jag vet inte riktigt vad jag vill ha, men man vill ju ha någon som är roligt i alla fall. inte någon konstig som ingen fattar...

denna veckan har vi temavecka i skolan-.- denna gången är det våran hembygd som vi ska ta reda på saker om.
det är kanske inte det roligaste som människan har skådat... jag pratade med linda,(våran lärare) om vi ska ha något mer tema innan sommarlovet. hon visste inte riktigt, men hon trodde att dom hade funderat på ett innan sommaren. det skulle i så fall vara demorati. det låter inte heller så roligt. men det vet man ju inte än.

imorgon blir det nästan ledigt. det blir till att sova ut när mn gick upp såhär tidigt idag.klockan halv 2 ska ska vi till en människa här i byn och intervjua honom om våran gamla kyrkogård.

 


här är lite förslag på hur den kan se ut. jag hoppas att vi ska gör en egen,
där man kan gå in och skriva vad man vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0