kratta din kratta

hej! kom precis hem ifrån mormor och morfar! vi har varit där och krattat löv. VI är i detta fallet jag mamma och morbror! det kanske inte var det allra roligaste här i livet, men det är helt okej när mormor och morfar blir jätteglada när man har gjort det! det är värt det!!!

nu ska jag ta och fixa mig, sen drar jag till manda för at träffa våra hurgoasomhelst kompisar från skövde/skara. jag lärde känna dom när jag och manda var där när vi skulle till skara sommarland.
har saknat dom hur mke som helst! började typ gråta när jag fick prata med Mia i teleofonen, det är den yngsta tjejen. sen är det henns två syskon marcus och ellen. toppengoa!!!!!

lite bilder från fikat hos mormo och morfar när vi fikade och krattade löv.  
HÖST!

(fåglarna flyttar)extremt dålig bild, men det är nog mest för att jag själv ska inse att det håller på att bli höööööst! :D

mormors jättegoda kakor i mitt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0