love me love me say that you love me...

tjenare alla monsterdiggare!
idag har jaf och lollo varit och intevjuat en människa här i byn. det gick bra, bara det att jag inte hann med min buss-.- då är det bra att man har en snäll mamma som skjutsar en till stan ändå!!
men nu har vi iaf all fakta vi behöver. så nu ska jag dra till lollo och så ska vi fortsätta med arbetet.
kramar!

p.s. internskämt! jag och singe fick damp på at en viss person inte kom bort från hennes lista på msn... så vi gjorde en egen grupp till människan, så nu är livet okej igen. och vem vill inte ha ett gott skratt när man loggar in på msn varje gång!! <3



MOHAHAHAAH! PÅ DEN ANONYMA MÄNNISKAN ;)

aaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA DIGGAR ATT DET STÅR "MaanDaah fan"

2010-11-10 @ 21:45:21
Postat av: Ismael

HAAHAAHHAHAHAA HAAHAHHAAD KJADKAD

2010-11-13 @ 14:29:29
URL: http://beatingsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0