nyttig, nyttigare, maja?!

hejsan

DET SNÖAR VÄÄÄÄÄLDIGT MYCKET! ASHÄRLIGT!
tillbaka till allvaret.
bara för att min blogg har varit jättetråkig i 2 dagar (för att jag har haft ett liv) så blir detta en snabbinlägg över vad som har hänt i veckan. jag lovar att jag inte ska vara såndär mer :)


det här är amanda! hon har en larmbricka i huvudet.


parfymen som mamma köpte till mig! luktar goootttttt!!!!!

filip lindhs nya telefon HAHAH!


jag och manda! vi är inte som alla andra, men tillsammans är vi oslagbara.

idag! det har typ snöat asmke på bara en halvtimme! innan var det helt bar mark! ;)
aaaa

Kommentarer
Postat av: amanda<3

fucking awesome majjaaaa!<3

2010-11-19 @ 16:41:54
URL: http://amandaeriicsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0