take care of yourself.

hej hej hemskt mycket hej.
idag har det blivit dåligt med inlägg-.-
jag sov hos fia. myysig! jag åkte hem ganska tidigt ändå, typ 14,00. jag och mamma åkte till stan sen och kollade kläder till mamma, hon ska ta kort med jobbet imon. det blev en rödrutig skjorta och fika till mig:D
jag älskar sitta och fika. när jag kom hem pyslade jag verkligen om mig själv. ställde mig i duschen en lång stund, rakade benen och smörjde in mig i god body lotion!
jag funderar nu på att gå upp och smeta på en ansiktsmask!:D
sååå skönt! jag har ingen ångest idag hller!!! nästan längtar tills skolan imon!

jag köpte en mousse till håret också! got 2 be! hoppas att den är bra. luktade gott iaf!





var med när fia och maja red! mys! jag red hem från ängen vi var på. har typ inte ridit på ett år :O saknade det nästan;)


ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0