11 oktober 2010

tjenare! jag och signe var ute och gick, passade på att plocka löv. när jag kom hem gjorde jag en krans, hade inget bättre för mig.
usch! nu e det inte alls bra, hösten är så mörk och jag har alltid mina stunder när jag mår jättedåligt på hösten, hoppas att det inte kommer bli så i år, men jag tror att jag är på väg att gå dit iaf :S
i skolan e det ganska chill. gött som vanligt! älskar min klass! <3 K Ä R L E K till er!

igår var jag och amanda hos fia! hon kom hem igår ifrån att varit i umeå en vecka. har bara skanat henne extremt mke!signe pratade om att det bara 20 dagar tills hon åker nu... bajs men bra ändå!
nu ska jag gå och lägga mig! känner att jag behöver det.
G E O G R A F I  P R O V IMON


PUSS ALLA GODISGRISAR! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0