7 oktober 2010

hejsan svejsan!
idag har det varit ganska chill i skolan. efter skolan drog jag in till vmo för att träffa Matilda. alltod lika kul som vanligt mend den lilla filuren. vi gick på stan och fikade lite, bild nedanför när vi var på lindex och provade snå hundar på huvvet. haha! när jag kom hem så gick jag ocj lovisa och tog upp beställningar till frallsäljningen imon och på lördag. skojjigt! när jag till sist kom hem så var farmor och farfar hemma! dom har åkt ända från stora eskilstuna till lilla hånger bara för att träffa oss. så gulligt! nu sover dom och jag funderar på att gå och lägga mig jag också! köpte en grå oversize tröjja, en ring och en halsduk(bild kommer snart!)
puss och kram



Kommentarer
Postat av: matilda

de va kul o träffas måste vi göra snart igeeeeen :) <3

2010-10-09 @ 17:19:20
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0