10 september 2010

hej!
dagen har varit ovanlig, om man kan använda det ordet.
nu e det fredag och allt e bara bra!
Skolan: Kemi, Matte, Kamratstödjar möte, Biologi, Mat och sen idrott och sist So.
på idrotten hade terräng löpning! det gick sådär... tror jag kan ta i lite mer!!!
gick in på 8,26 MVG;et ligger på 8,00, dom sekunderna tar jag nästa gång!
Nu kommer lollo snat, jag ska vila lite först. sen blir det mystg kväll, med alla kompisarna, jag har lovat att vara ute läng idag så jag kan sova länge imon. hoppas att det blir så nu då!





blev väldigt glad när jag fick ett såhär vackert brev i postlådan.
det var från ett par kompisar som har gift sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0