12 september 2010

tjabba!

idag blir det ännu en slappdag!
kommer sitta hemma och plugga på so:n. vi har muntlig redovisning på måndag.JA PÅ EN MÅNDAG  :S
sen har vi spanska och matte också...
gårdagen var rolig! pluggade ganska mke då också.
på kvällen blev det myskväll med mina små darlings. först film med lollo, signe och fille, sen kom klas, jens, hannah och manda också.
vi stojjade runt i hånger, åkte bil och sen belv det en sväng till emanuel. dom andra fikade och jag stack hem. mobilen dog:S
det var ju 11 september, Anna Lind och World trade center.... (tyst minut)...
det dumma var att det satte sig på mitt huvud och det slutade med att jag somnade med lampan tänd och drömde att Anna lind var i min stad... hon hade blivit kidnappad av en gubbe i en svart skåpbil. det var creepy. sen vaknade jag vid 5,15 av att jag hade glömt släcka lampan.
haha var cepe jag e.

ska nog ut och ta lite bilder med Ove också. kommer bilder senare isf <3

 

Kommentarer
Postat av: Gustav - Sveriges bästa gayblogg

lycka till :)

2010-09-28 @ 19:00:45
URL: http://gustavs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0