hörde jag sommares lockande sus...

här kommer en liten bildbomb från veckan, eftersom at jag varit så dålig på att uppdatera, men det är för att jag har varit ute...

i söndag var jag hos fia...

vi kollade på GULLIGA lamm!!! asså gud vad söta!



sen var vi vid sjön och tog lite pics.

just i denna sekunden kunde livet inte vara mer än underbart!!!









sen i måndag var jag, signe och manda och solade på min baksida! mysigt!



ALLA ÄLSKAR VÄL FIKA!!




haha, visprutar vatten på oss, dfr vi ser lite puckade ut ;)

HAHAH! signe häller vatten på mig ;)


jag häller på henne ;)


inga bilder från igår dock! jag hade en underbar dag med carro i jönköping ;) <3

Kommentarer
Postat av: Melle

vilka sööta får alltså!

2011-04-23 @ 01:04:23
URL: http://ekologiskbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0