inbillningar är det bästa som finns när inte verkligheten räcker till...

nu sitter jag och pluggar matte, det suger för alla som inte vet det...

borde plugga fysik,
borde plugga specialarbete,
borde plugga biologi...

tror jag ska mysa ikväll med migsjälv, datan, teét och täcket, mina bästa vänner...
ha en bra dag <3


detta är en uträkning från britt-marie, jag fattar precis så mycket som ni gör...



dagen idag var helt okej

idag fick vi reda på våra preliminära intag till gymnaiet. jag kom in på Vård-Omsorg som jag ville.
Det minsta man kunde ha för att komma in var 160, jag har 260 poäng, å det gör inget om jag sänker mig i allt, för jag kommer ändå komma in. så nästa grej jag har att sikta mot är pengarna jag får av pappa för mina betyg.
för ett VG får jag 100 kronor och för ett MVG får jag 500! så det är bara kämpa på sista biten nu!!! hade jag gått ut med dom betygen jag har nu så hade jag fått 3200 kronor! ganska goa pengar faktiskt! <3

pussar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0