livet leker, liket lever...

Tjenar alla glada människor!
gör ett snabbt litet inlägg om hur gårdagen var. för det första måste jag säga att det var väldigt trevligt annordnnat på festen lilla amanda!! pussar på dej och sen var det också väldigt trevligt folk...
som sagt var jag i vmo och firade påsken. vi började med att åka in vid typ klockan 5 kanske... sen drog vi till lägenheten och chillade galet.

sen drog några ner för att köpa lite dricka. jag väntade i huset så lat som jag e. HAHA, sen dansade vu lite och hade allmänt kul. efter det kom några tjejer från stan som stannade typ 5  minuter och drog igen. sen kom forshedaborna och underhöll oss, några drog tll donken och fixade lite käk. sen kom dom tillbaka och då hade det kommit ännu fler, typ några blattar från stan... sen drog vi hem till den lilla staden och skulle vara eldvakter, så jag och några grabbar vaktade elden till halv 4. sen var jag galet trött och gick hem och la mig. lyckad kväll var det af. :)


 
idag är jag pigg och glad igen, och nu ska jag sätta mig och göra mitt specialarbete, få se om jag hinner så långt som jag hade tänkt mig. vill hinna skriva klart faktatexten och dela upp det i stycken och så...

ikväll blir det grillning nere vid sjön med the hångergangsters. [JAG ÄLSKAR VERKLIGEN ER!]
kanske korv eller hamburgare, e inte så sugen på något utav det, men men... mysigt lär det iaf bli!!

PUSS HA EN BRA DAG!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0