snabbis

hejsan!! det blir ett snabt inlägg innan jag ska dra till skolan.

igår var jag, manda och lollo i ullared, vi skule fira manda och åkte dit som en överraskning. hon blev jätteglad såklart! särskillt när man är där med dom bästa tjejerna. vi hade väldigt kul iaf, jag satt i vagnen och manda körde. jag trodde jag skulle dö för hon kör som en galning, så för att varna alla som fannns där inne så satt jag och sa   - se upp för amanda, hon tar inte hänsyn till dom andra. haha<3
det kommer bilder på vad jag har köpt... senare idag tror jag ;D

igår var verkligen en dag då jag skämde ut mig...

först i ullared, när jag satt i kundvagnen och hade en pruttkudde som jag tryckte på så att jag fick blickar från alla håll och väldigt många skratt. haha

sen var vi på lilla krogen på kvällen och åt. där sa manda,  - skjut mig... och jag bara,   - pang!
sen kollade jag åt ett annat håll och där satt det en gubbe som skrattade så han visste vart han skulle ta vägen -.-

lite pinsamt kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0