MAMMI

heej! (jag vet att min blogg har varit så inaktiv som den kan bli, men skit samma, nya tag idag.)

Idag blir det iaf en dag för mamma, just nu ska jag baka en äppelpaj och sen ska jag ta fran hennes favoritkläder och förbereda massage, manikyr och pedikyr. har faktiskt till och med varit och köpt en lten överraskning till henne som hon ska få ikväll.
älskar att göra små överraskningar till folk, tror det är för att jag vet att dom blir så glada över det.

Jag tror jag underskattar min mamma lite, tänker kanske att hon alltid finns där och gör väl inte så mycket, men egentligen så gör hon ju allt. lagar mat, städar, tvättar, stryker, fixar och donar... jag tar så mycket sånt för givet, men idag ska hon få en liten mysig stund som jag vet att hon kommer gilla!
 ni får bilder på ett resultat senare idag!

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0