nattmys

ikväll hade jag, lollo och polly bestämt att vi skulle hitta på något. problemet var bara att vi kom inte på vad vi skulle göra, men till sist så gjorde vi creps med kyklingfyllning och sen kollade vi på en film, *the day after tomorrow* nice film även att man har sett den ett antal gånger innan! nu funderar jag på att lägga mig kanske. jag kommer nog inte ha så lätt som vanligt att somna eftersom min säng är supervarm efter att vi tjejer låg i den och kollade på filmen... men det får gå.

imon kommer fia. har inte riktigt kommit på vad vi ska hitta på, men det blir väl att vi sitter och pratar en lång stund. sen får jag ta och göra iordning på toaletten, håller ju på att göra iordning den, men det går inte i det fortaste tempot. ska försöka få det att bli färdigt denna veckan. vill börja inreda, det är ju det som är roligt. just nu håller jag bara så att måla en massa-.-



GOd natt pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0