sista dagen i friheten

Sommarlovets sista dag är det idag... jag vet inte vad jag ska ta mig till egentligen. allt har gått så fort (som vanligt). Jag var inte riktigt vad jag har för känsla, men på något sätt lockar det mer att gå till skolan är vad det gör att sitta hemma och glo när det bara regnar ute. Jag har inte hunnit bli så nervös än, men det hinner jag säkert bli till på måndag.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vakna, ätä frukost, klä på mig, fixat lite på toaletten och målat en hylla.
pöss! <3

Kommentarer
Postat av: matilda

sv: ska duuu säga!!!

föresten, jag tror (är ganska säker) inte vi hinner ses innan jag åker, så ha det BÄST!! jag kommer sakna dej, men vi ses snart!:)<3

2011-08-19 @ 18:50:19
URL: http://apieceofnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0