Dag 8

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.



Jag vet inte egentligen jag ska börja med... Kanske mitt innehav att alltid äta godis. Egentligen vill jag vara lika duktig som alla andra och kunna vara utan massa sötsaker flera veckor, men jag klarar inte det. jag har testat... Men jag tror att jag inte att jag vill sluta med det, för alla vet ju hur gott det är med godis. eller??
Om jag frågar mamma så tror jag att hon skulle säga att jag är dålig på att plocka iordning i tid. hon tjatar typ 1000 ggr och till slut gör jag väl det. men det tar sin lilla tid HAHA

 


Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

hjääääääälp!



jag har beslutsångest..

Jag kan verkligen INTE bestämma vilken färg på skorna jag vill köpa.

Vilken färg tycker du =)?



http://systrarnabackstrom.blogg.se/2011/july/ida-vilka-ska-jag-kopa.html#trackback



KRAM Ida!

2011-07-17 @ 23:41:04
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0