dag 2

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig



Bruno mars!

Kanske inte just nu, eftersom jag sitter helt ofixad, men om jag fick en timme på mig så hade det varit han. Han e ascool och jag är så kär i han lejjjjjsi sååång. Han verkar så mysig, men om jag hade träffat han så tror jag att jag hade kissat på mig. Det hade varit coolt. Jag skulle göra världens kalas för honom, med typ jordgubbstårta och bjuda alla mina kompisar! hade inte vågat va med han själv, skulle varit tyst som en mus då. p.i.n.s.a.m.t. nu drömmer jag... inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0