dagen

Hejsan!
idag var det chillplaner, skulle ringa frissan, så nästa vecka ska jag klippa mig. tråkig som jag är så ska jag bara toppa det. idag när jag vaknade så hade det visst skett några små förändringar i huset. mamma och pappa hade vänt på hela sängen och satt upp en hylla, så datan inte fick plats där längre, nu står den mitt i köket... tycker inte riktigt om det :S men jaja, det är helt okej nu när jag ska laga mat för då får jag bra musik att digga till.
senare ska jag in till stan och lämna in en film som vi kollade på igår. (DENSÖG) och sen ska jag till fia för att mysa lite med henne!
jag idag :S

Kommentarer
Postat av: hanna

faan du kunde inte tagit en sämre film majabaja!:D<3

2011-06-21 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0