Majas påhitt...



en sak som jag har tänkt på är att jag alltid ser ut som vanligt, även om det är fest eller finare tillfällen. jag tror att jag har blivit besatt av att sminka mig på samma sätt hela tiden. jag vet inte varför, men jag känner min inte fin när det är finare tillfällen bara för att jag har samma smink hela tiden. så därför har jag kommit på världens sak.

det är ju snart skolavslutning och jag känner att jag vill känna mig fin nu när jag tar grundenten (HAHAHordet?!).
så nu fram till skolavslutningen ska gå och känna mig ful. alltså ska jag sluta sminka mig till vardags. i alla fall så kommer jag inte använda mascara förens då. om jag nu känner mig ful utan smink så kommer jag känna mig fin när jag väl tar på mig det!! smart va?!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0