nittondejunitvåtusenelva

tjenare!
Idag är det DH och jag skulle varit där, men det blev visst inte så...
Jag har länge haft planer på att rensa ut min garderob, och mamma sa att vi kanske skulle kunna sälja mina kläder som jag inte vill ha mer. så idag var jag och mamma och kollade på hur det var på loppisen. det enda intrycket jag fick av att vara där var... gamlingar och skabbiga saker... inte bra, men det är ju inte fel att kanske få ihop lite pengar... hmmm. svårt beslut ;)
så när jag ocxh mamma hade varit där så gick vi in och skulle handla lite, och jag kan ju inte motstå allt det goda som finna inne i alla mataffärer, så lite gottigott. hoppas att ni får en bra dag!!! pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0