det är oförståeligt, men ändå sa jag att jag förstod

hej skulle bara informera mina kära läsare om att livet leker. :)
idag har det varit en underbar dag. sklan som vanligt, sen drog jag in till stan för att träna. sen åkte jag hem... egentligen var det en helt vanlig dag, men det finns något som gör att den blev lite bättre, kan bara inte komma på var det är... <3
i skolan var det ganska okej, nästan allt var som vanligt, vi hade hemkunskapsprov, det gick okej, vad jag vet. vi åt bakpotatis och kladdkaka !!! kladdkaka in my <3!
när jag åkte in till stan så frös jag verkligen häcken av mig!!!!! jag trodde ju att det skulle vara lika fint väder idag som det var igår, så jag tog min korta skinnjacka och mina vårskor, men jag dog.  .D.O.G.
p.s. igår var det vår, idag är det vinter-.-
bjuder på en bild som är som jag e nu...
huuur fräääsch som helst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0