oh my gadd

vad jag är dålig på dethär. men det ska jag inte vara mer..

några vackra punkter ur mitt mållösa liv...

*haha, idag är det underbart vackert väder här i mitt land. ska snart äta middag och sen ska jag och pappa ut på sjön och pimpla lite, ska bli supermysigt. det var jättelängesen jag gjorde något sånt med pappsen.

*nu sitter jag ensam i mitt rum och dunkar magnus uggla. <3<3<3

*ett litet grattis till johan palm som fyllde 18år 3/3 :D

*nu e det bara 8 dagar tills vi drar till BARCELONA!!!!!!!! jag bajsar snart på mig, *längtar*

*igår hade jag och lovisa en myskväll! vi kollade tv myste lite och somnade i min säng innan 11 -.- sen vaknade vi vid 2 av att det var någon som tutade på tv;n hahahhaha

*det gick 4 dagar innan jag spillde ett glas saft i min nya säng-.-

*vi har spanskaläxa tills imon + 3 prov denna veckan-.-

*livet leker men jag har glömt hur man har kul.<3

puss!!!                               aaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0