sjuk...

hej! idag var jag hem från skolan eftersom jag kände min ofrisk. haha! så jag sov till klockan 11 och sen pluggade jag hela dagen. kände bara att dagen har gått förvånansvärt snabbt. vet inte vfr, jag har bara gjort tråkiga saker ändå... förutom allt pluggande så har jag varit ute och gått en liten runda med mamma och pappa. det värsta idag har varit att jag har varit snuvig, men så fort jag har snytit mig så har jag fått näsblod. (tror jag har haft det 5ggr idag-.-) så jag har gårr och snörvlat halva dagen... inte kul..


jag har kollat igenom vad jag tänker ha för stil på klädrna i sommaren!!! älskar alla pösiga linnen som är instoppade i (höga)shorts med fina smycken och skor ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0