BLOGGTORKA

Nej, nej, nej! jag får inte slarva med dehär...

Torsdag: Jag sov hos lollo för hon var ensam hemma.
Fredag: Dagen gick superfort och vi slutade vid 11. Efter det drog jag och carro till stigs och tog oss en fika! sen tog jag bussen hem. Sen städade jag och fixade mig för att sen dra till lollo. Vi hade lite tjejkväll med lollo, manda, carro, malou och emmy. Senare kom klas, jens och fille. vi kollade lite på idaol och käkade godis. Sen åkte malou och emmy hem och vi andra blev lite galna och dunkade musik... senare drog killarna hem också och vi satt och pratade. Det var meningen att carro skulle sova hos mig och manda hos lollo, men alla sov hos lollo ist. MYSIGT!
lördag: Jag vaknar hos lollo, vi äter värdens frukost, sen fixade vi oss och drog in till stan för att dra en runda och fika lite.  sen åkte vi hem igen och fixad oss för fest i vmo! wuhu, vilket drag!! åkte hem igen och stannade och rpatade med klas och jens och några till som satt i busskuren. det var lite läskigt att åka genom hånger eftersom de hade släckt gatlyserna...
söndag: chill, jag och mamma drar till biltema och handlar lite saker till imorgon när vi ska på betonggjutning. Sen har jag pluggat lite och gkort ingenting. Ska nog lästa lite snart. blir nog inte uppe länge för jag e såå trött!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0