busskorv med bröd

Aha, det har gått typ 3 veckor i skolan och jag har slarvat bort mitt busskort...
eller slarvat bort och slarvat bort, det kan man inte säga. idag så hoppade jag på bussen och betalade med kortet, sen satt jag och pratade med polly och sen skulle vi ju hoppa av, och jag trodde jag inte hade med mig det, så jag frågade polly om hon såg det på sätet, men hon sa att hon inte gjorde det. så jag hoppade ur bussen och när jag kommer fram till skolan så letar jag igenom HELA väskan och allt...
så idag blir det till att ringa till bussen och kolla om de har hittat något busskort, det dumma är att jag inte har skrivit något namn på det så dom kan ju inte veta om det är mitt -.-
men hoppas dom e snälla för jag orkar inte lägga typ 200 spänn på ett nytt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0