Ett besök hos morfar

Idag skulle jag gå till morfar och hälsa på honom eftersom att mormor och mamma var i stan och tyckte lite synd honom att han skulle vara själv hemma så jag pallrade mig dit när jag kom hem med bussen. Han blev såklart jätteglad och vill läsa allers och bjuda på fika. Vi satt och pratade enda tills mamma och mormor kom hem. De hade varit i stan och hämtat mormors nya glasögon. Det roliga var att när hon kom hem så hade hon köpt värsta glasögonen. Trodde att hon bara skulle köpa ett par vanliga, som alla andra tanter har, men inte, här slår tanten på stort. När hon ska visa dom så har hon köpt ett par från RALPH LAUREN. gulliga mormor, det trodde jag aldrig om henne. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0