Fredagen 16 September

HEJ!
Dagen började kanske inte som jag ville. När jag hade bråtton idag på morognen så tappar jag såklart mitt puder på golvet och allt går i tusentals bitar. Kändes som att dagen inte riktigt började som jag ville. Sen var det iaf skola. Hade bara två lektioner: Matte och svenska, efter det så åkte jag hem med nathalie och vi tog svängen runt Donken... Det blev bara en lite glass, sen drog vi hem till mig och åt tacopaj som mamma hade gjort.
Sen var jag borta hos mormor och morfar och klippte gräset, det var så jobbig att jag orkar inte ens skriva om det. Nu sitter jag hemma och lyssnat på Kapten Röd och käkar tacochips. Snart ska jag upp och fixa mig lite, sen drar jag till manda för att träffa henne, Carro och Martina och snacka lite och kolla på idol.
Imon drar jag, syrran mamma och Ann-Christin till växjö och shoppar lite. Jag behöver verkligen fylla på min vintergarderob!!!
HA EN BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0