Impulsivt men kul.

Igår satt jag hemma hela kvällen tills klas och jens undrade om jag ville följa med ner till klas och fixa en sak med jens moppe. Vi pratade lite om att det var öppet hus på Stora Segerstad och att jens skulle vara med och hjäpla till och klas skulle dit med natte. Jag skulle ju såklart hänga på, men sen när jag åkte hem så kändes det inte riktigt som det skulle bli av. så idag när jag vaknade så chillade jag och helt plötsligt så smsar natte och säger att vi åker om 2 minuter. Då sitter jag i pyjamas... Så jag får panik och slänger mig in i duschen och fixar mig på serilst 7 minuter, då står bilen utanför och vi ger oss av. Jag tror att jag har blivit klar så smabbt och stressat så mycket!!! Hemskt var det iaf. När vi kom fram drog vi runt och kollade in en massa söta djur och alla traktorer, sen var vi inne i Jens rum för att se hur han har det. Det var riktigt roligt! Nu sitter jag och pluggar engelska och spanska. funderar på att gå ut och gå en runda innan jag ska kolla på sommarspelen på kanal5.
Ha det bra !!! puss
stolt tjej som sitter i en stor traktor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0