mO.orgon

God morgon.

 

Lördag idag då. Jag känner att dagen kommer bli bra, om jag gör någonting. Nu är jag vaken iaf, ska bara orka palla mig upp ur sängen. Klockan e 10 och det är redan 3 personer som har ringt i telefonen och en på dörren. Jag tror världen inte vill att jag ska sova, även om jag vill det.

 

Planerna för idag är nog att åka in till stan och träffa Alma. Har inte gjort ngt med den lilla lufsen på alldeles för länge! Sen ikväll vet jag inte riktigt. Får se om det blir ngt kul eller om jag ska sitta hemma och trååååka.

 

Igår var den en rolig dag, jag , Carro, Manda och Lollo skulle hem till Carro och ha lite kul. Men först så skulle Lollo och Manda klippa Carl, så jag och Carro väntade inne på stigs. Summan av alla timmarna vi satt där blev nog till slut 5. men det finns alltid något man kan göra, typ fika.

Sen drog vi hem till carro och fotade lite, alltid lika roligt. Hennes mamma gjorde ngn lax&räk paj som var supergod. Efter det drog vi oss in till stan, för att träffa lite folk. Jag åkte typ hem ifrån stan vid halv 1 och somnade på direkten när jag kom hem.

lite bilder sen igår hos carro...

 

 

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0